dinsdag 30 augustus 2016

Ervaringen van Clienten : Carla Gorst



Bang om dood te gaan, Juli  2015

Vooraf had ik echt wel twijfels, zo van : werkt dit wel? En ook tijdens de hypnose dacht ik ‘ ik ben er nog steeds bij” ik had niet het gevoel dat ik in hypnose was. Totdat die kleine dingetjes gebeuren , kleine tekenen bijvoorbeeld je hand die omhoog gaat. Dat gaat niet zomaar.En ik zag donkere pixels aan de buitenkant van mijn gezichtsveld. De tweede sessie zag ik die ook en de laatste keer niet.

En dan het resultaat. Dat was enorm, een wereld van verschil. Ik had veel meer energie en voelde dat er een enorme last van mij af was gevallen. Mijn omgeving zei ook dat ik anders was, ik straalde zeg maar. Iedereen die iets anders wil, van zijn angst af wil komen of wil stoppen met roken zou ik dit aanraden. Ik nu ook heel anders naar mijn zoontje (3), meer vanuit zijn belevingswereld. Het levert mij veel meer plezier op.

 Carla  Gorst, 34 jaar, Wormerveer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten